مقالات

بهترین هدایای تبلیغاتی

خرید بهترین هدایای تبلیغاتی اصفهان

تجربه تکرار نشدنی با گیفت نو

هدایای تبلیغاتی سفیر برند شما

هدایای تبلیغاتی برخلاف بیلبورد های تبلیغاتی فقط در قسمتی از سطح شهر دیده نمی شوند. شما به کمک آن ها می توانید دائما جلوی چشم باشید. این هدایا یکی از مهم ترین ابزار ها جهت افزایش آگاهی و شناسایی برند هستند.  اما انتخاب نوع این هدیه نیز حائز اهمیت می باشد. گیفت نو به عنوان ارائه دهنده بهترین هدایای تبلیغاتی در این بخش یک لیست از بهترین هدایای تبلیغاتی برای مدیران کسب و کار و سایر افراد جمع آوری کرده است که با مطالعه آن می توانید بهترین هدیه را با توجه به نیاز برندتان شناسایی و در کوتاه ترین زمان خریداری کنید.

مشاورین این مجموعه آماده ارائه مشاوره رایگان و معرفی انواع گیفت ها با توجه به بودجه و نیازسنجی کسب و کارتان می باشند. جهت استعلام قیمت خرید انواع گیفت های تبلیغاتی با مشاورین این مجموعه در تماس باشید.

هدایای تبلیغاتی عمده

خرید بهترین هدایای تبلیغاتی

هدایا انواع مختلفی دارند در ادامه به معرفی برخی از ارزان ترین و کاربردی ترین هدایا می پردازیم. تا انتها با ما همراه باشید

سررسید و سالنامه:

اکثریت صاحبان کسب و کار فکر می کنند که ارائه سالنامه با لوگوی شرکت فقط در نزدیک نوروز انجام می شود. اما باید به شما بگویم  این هدیه روز مشخصی ندارد و شما در هر زمان آن را به دیگران هدیه بدهید برای او کاربردی است. مزیت این هدیه مورد استفاده بودن آن است. وسیله ای که دائما مورد استفاده قرار بگیرد بهترین انتخاب است. افراد برای نوشتن کار های روزمره و یا مشاهده تاریخ های مختلف حتما به سررسید یا سالنامه سر میزنند. و آن را به جلسات میبرند.

لیوان های دارای لوگوی شرکت:

یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی ارائه ماگ های تبلیغاتی است. ماگ یکی از وسایلی است که دائما در دسترس است. تصور کنید یک ماگ با لوگوی تبلیغاتی برند شما در دست یکی از مدیران شرکت ها باشد. در تمام جلسات هنگام خوردن چایی یا آب لوگوی شما جلوی چشم خواهد بود. همچنین افراد دیگری که با وی ارتباط دارند نیز این ماگ را مشاهده می کنند. تاثیر ارائه این وسایل در دراز مدت قابل مشاهده است.

هدایای تبلیغاتی صنایع دستی:

صنایع دستی نسبت به سایر هدایا گران تر هستند اما تاثیر آن ها نیز بالطبع نیز بیشتر خواهد بود. برخلاف دو هدیه تبلیغاتی که پیشتر به آن ها اشاره شد و بهتر است به تعداد زیاد از آن ها سفارش دهید صنایع دستی به علت گران تر بودن بهتر است کمتر سفارش داده شود و فقط در اختیار افراد خاص قرار بگیرد.

شما می توانید ست های صنایع دستی مجموعه عمده فروشی هدایای تبلیغاتی را در صفحه هدایای تبلیغاتی صنایع دستی این سایت مشاهده کنید. تنوع محصولات این مجموعه با توجه به بودجه های مختلف آن قدر زیاد است که شما را از مراجعه به هر سایت یا برند دیگری بی نیاز خواهد کرد.

نوشت افزار ها و کیف های دستی چرم:

این دو مورد نیز از هدایای تبلیغاتی پرکاربرد و پرطرفدار برای هر صنف و صنعتی محسوب می شود. ارائه یک خودکار با کیفیت همان چیزی است که با هزینه بسیار کم تاثیر بسیار زیادی را خواهد داشت. نوشت افزار ها همیشه به همراه ما هستند. خودتان را به جای مشتریانتان قرار بدهید. قطعا یک ست نوشتاری یا کیف دستی چرم دارای لوگوی برند شما باعث افزایش شناخت برند شما خواهد بود. این گیفت ها را دست کم نگیرید.

جهت دریافت اطلاعات تکمیلی و استعلام قیمت خرید انواع هدایای تبلیغاتی می توانید با مشاورین مجموعه گیفت نو در ارتباط باشید.

مشاهده بهترین هدایای تبلیغاتی گیفت نو

ادکلن ساواج

برای خرید ادکلن تبلیغاتی بهتر است سلیقه ی مخاطب را در نظر بگیرید، با توجه به شخصیت و سلیقه مخصوص

اسپری ضدعفونی کننده جیبی

  • اسپری جیبی ضدعفونی کننده
  • با قابلیت شارژ مجدد
  • چاپ لیبل اختصاصی
  • حجم 25 میل
  • ظاهری زیبا و قبل حمل آسان
  • حداقل تیراژ 500 عدد
  • شناسه محصول: 2100

بج سینه

بج سینه : یکی از محصولاتی که اکثریت شرکت ها برای شرکت در نمایشگاه ، در کنگره ها و یا

پاکت اداری یا ملخی پلیمری

  • چاپ 4 رنگ و بصورت اختصاصی
  • جنس پلیمری
  • دکمه دار | لب چسب | ساده
  • ضد آب
  • مقاوم
حداقل تیراژ 2000 پاکت

پاوربانک 10هزار میلی آمپر

ترس از تکراری شدن هدیه‌هایی که می‌خریم همیشه نگران کننده بوده است. برای همین، همواره به فکر تنوع در انتخاب

پاوربانک 20هزار میلی آمپر

890,000 تومان
پاوربانک 20هزار میلی آمپر : ترس از تکراری شدن هدیه‌هایی که می‌خریم همیشه نگران کننده بوده است. برای همین، همواره

تخته شاسی

تخته شاسی یکی از پرکاربرد ترین محصولات در جلسات مدیریتی و همایش ها و گرد همایی ها میباشد و میتوان

جاکارتی

به صراحت می توان گفت: بهترین هدیه تبلیغاتی که در ایام نمایشگاهی می تواند لبخند رضایت را بر لبان مشتریان بنشاند، جاکارتی است. جاکارتی

مزایای استفاده از هدایای تبلیغاتی به جای رسانه ها:

همانطور که میدانید با گسترش روزافزون رقابت در بازارهای مختلف، استفاده از هدایای تبلیغاتی به عنوان یک راهکار موثر جهت ترویج برند و افزایش فروش، به دلیل مزایای بسیار آن نسبت به رسانه‌ها، به یک گزینه محبوب تبدیل شده است. در زیر، مزایایی از استفاده از این گیفت ها به جای رسانه‌ها آورده شده است:

1. استقامت و دوام عمر بیشتر:

   – هدایای تبلیغاتی، برخلاف تبلیغات در رسانه‌ها و سایر راهکار های تبلیغاتی که ممکن است به سرعت فراموش شوند، می‌توانند مدت زمان طولانی‌تری در دسترس مخاطبان باقی بمانند. یک شیء مانند خودکار، کیف یا لیوان با لوگوی شرکت، به عنوان یک یادآور مستمر برند در محیط کار یا خانه مشتری قرار می‌گیرد.

2. ارتباط مستقیم با مخاطبان:

   – با ارسال هدایای تبلیغاتی، می‌توانید یک ارتباط مستقیم با مشتریان خود برقرار کنید. این ارتباط شامل تعامل مستقیم و ایجاد ارتباطات فراتر از ابعاد دیجیتال است که می‌تواند احساس ارتباط شخصی‌تر با برند را به وجود آورد. این موضوع سبب افزایش وفاداری مشتریان به برند شما خواهد شد.

3. اشتیاق به استفاده از خدمات و اقلام ارائه شده:

   – هدایای تبلیغاتی اغلب اشتیاق به مصرف و استفاده را در مخاطبین ایجاد می‌کنند. چیزی که قابل لمس باشد و مشتری بتواند از آن استفاده کند، می‌تواند ارتباط عاطفی بیشتری را نسبت به برند ایجاد کند. ارائه این هدایا احساس ارزشمندی به مشتریان می دهد.

4. تأثیر مستقیم بر تجربه مشتری:

   – هدایای تبلیغاتی می‌توانند به مشتریان احساس تجربه خاصی از برند شما دهند. این تجربه می‌تواند موجب افزایش وفاداری مشتریان شود و به آن‌ها احساس بیشتری از ارتباط با برند بخشد.

5. گزینه اقتصادی‌تر نسبت به تبلیغات رسانه ها:

   – در مقایسه با هزینه‌های تبلیغات در رسانه‌های متنوع، ارائه هدایای تبلیغاتی ممکن است به صرفه‌تر باشد. به جای هزینه‌های زیاد برای تبلیغ در رسانه‌هایی مانند تلویزیون یا اینترنت، می‌توان با بودجه کمتر هدایای بیشتری برای مشتریانتان خریداری و تاثیر آن را در رونق کسب و کارتان مشاهده کنید.

با توجه به این مزایا، استفاده از گیفت ها می‌تواند یک راهکار موثر برای تبلیغات و افزایش شناخت برند باشد که به طور مستقیم با مخاطبان ارتباط برقرار می‌کند.

گیفت نو به عنوان برترین ارائه دهنده بهترین هدایای تبلیغاتی در ایران اماده ارائه مشاوره رایگان و راهنمایی شما جهت خرید بهترین هدیه با توجه به نیاز کسب و کارتان می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت خرید انواع هدایای تبلیغاتی با مشاورین این مجموعه در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *