هدایای تبلیغاتی عمده

گیفت نو ارائه دهنده انواع هدایای تبلیغاتی

به صورت عمده و تکی با نازل ترین قیمت

کیفیت بالا و ارسال به سراسر ایران

شرکت گیفت نو به عنوان عمده فروشی هدایای تبلیغاتی با ارائه مجموعه‌ای گسترده از انواع گیفت های منحصر به فرد و با کیفیت مانند ست های اداری، هدایای دیجیتال، صنایع دستی و سایر هدایای خلاقانه، به کسب و کارها امکان می‌دهد تا برند خود را به نحوی خاص و متفاوت به مخاطبان معرفی کنند.

گیفت نو درک عمیقی از نیازهای مختلف کسب و کار ها و اصناف دارد و هدف اصلی آن ارتقاء نام تجاری شما کارفرمایان عزیز است. این مجموعه برای هر نیاز و سلیقه ای محصولات متفاوت خود را ارائه می دهد. از محصولات متنوعی چون پاوربانک و چراغ قهوه، انواع ماگ و سر رسید با لوگوی شرکت، ست های اداری و…. تا هدایا و جوایز تخصصی ایده های ارائه شده توسط خودتان، همه و همه توسط گیفت نو قابل اجرا و خریداری می باشد. محصولات گیفت نو نه تنها ابزاری برای افزایش شناخت و شعبه‌ای برای برندسازی بلکه نمایانگر اهمیتی ویژه در ارتقاء ارتباطات تجاری و تعهد به مشتریان است. از تنوع محصولات گیفت نو، مشتریان می‌توانند در انتخاب اشیاء و رساندن پیام تبلیغاتی به نحوی خلاقانه و موثر عمل کنند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت بهترین هدایای تبلیغاتی با شماره تماس های درج شده در انتهای صفحه تماس حاصل فرمایید.

هدایای تبلیغاتی عمده

مزایا خرید عمده هدایای تبلیغاتی:

خرید هدایای تبلیغاتی عمده یک راه کار موثر برای معرفی و جذب مشتریان جدید است. این روش، به شرکت‌ها امکان می‌دهد تا از مزایایی چون افزایش شناخت برند، ایجاد ارتباط مستقیم با مشتریان و افزایش وفاداری مشتریان بهره‌ برند. هدایای تبلیغاتی بخصوص گیفت هایی که کارایی زیادی دارند مانند محصولات دیجیتال مثل پاوربانک ها و… یا ست های اداری که افراد دائما با آن ها در تماس هستند سبب ماندگاری نام برند شما در خاطر افراد خواهد شد. در ادامه، برخی مزایای خرید هدایای تبلیغاتی را شرح می‌دهیم:

افزایش شناخت برند: هدایای تبلیغاتی، شعار و لوگوی برند را به طور مداوم در چشم مشتریان نگه می‌دارند. این افزایش شناخت به شرکت‌ها کمک می‌کند تا در ذهن مشتریان حضور قوی داشته باشند. بهتر است برای این گیفت ها از وسایلی که مانند لیوان یا خودکار که همه افراد دائما در حال استفاده آن هستند استفاده شود تا با دیدن آن دائما نام برند در ذهن مشتری نقش ببندد.

تبلیغ مستقیم: استفاده از این گیفت ها به برند های مختلف اجازه میدهد تا به صورت مستقیم به معرفی کسب و کارشان بپردازند و  به طور مستقیم با مشتریان خود در تعامل باشند. این تعاملات می‌تواند شامل حضور نمایشگاه‌ها، رویدادهای مشتریان و… باشد.
افزایش وفاداری مشتریان: ارائه هدایا به افزایش وفاداری مشتریان به برند کمک می کند. و احساس ویژه‌بودن و ارزش داده شدن در آنها را ایجاد می‌کند. وفاداری مشتریان شما سبب رونق کسب و کارتان می گردد.

جذب مشتریان جدید: تجربه یک محصول متفاوت و جدید می تواند به عنوان جذب‌کننده‌ای موثر برای مشتریان جدید عمل کنند. آنها ممکن است پس از استفاده از گیفت تبلیغاتی شما به کسب اطلاعات بیشتر یا خرید ترغیب شوند.

افزایش فروش: ارتقاء و تقویت تعامل با مشتریان از طریق هدایای تبلیغاتی می‌تواند به افزایش فروش و سوددهی کمک کند. اگر دارنده کسب و کاری هستید که محصولات متنوع و مورد استفاده عموم مردم تولید می کنید. می توانید در راستای برند سازی از محصولاتتان به عنوان این گیفت ها استفاده کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت با مشاورین عمده فروشی هدایای تبلیغاتی گیفت نو در تماس باشید.

هدایای تبلیغاتی خاص

عمده فروشی هدایای تبلیغاتی:

گیفت نو به عنوان مرکز عمده فروشی هدایای تبلیغاتی آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد. این مجموعه با بهره گیری از نیروهای توانمند و متخصص یک پکیج کامل تبلیغاتی با توجه به برند و نوع کسب و کار شما آماده می کنند و در کوتاه ترین زمان ممکن به سراسر ایران این پکیج ها را ارسال می کنند. در گیفت نو شما می توانید با توجه به بودجه دلخواهتان انواع گیفت های خاص، خلاقانه، مدیریتی و … را به صورت تکی و عمده با نازل ترین قیمت خریداری کنید و در هزینه های اضافی صرفه جویی کنید. شما می توانید با اهدای این گیفت ها در نمایشگاه ها و سایر محیط های همایشی  برند خود را در ذهن افراد ماندگار کنید.

مرکز فروش عمده هدایای تبلیغاتی:

لازم نیست حتما گیفت های گران قیمت خریداری کنید. اگر جز افراد دارنده کسب و کار جدید و نوپا هستید و همچنان درگیر هزینه های ابتدای کار هستید باید بگویم در این زمان خرید گیفت های گران در تعداد بالا برای برند شما سودمند نخواهد بود. ما معتقد هستیم انتخاب گیفت های ارزان قیمت اما کاربردی می تواند مشتری را ترغیب به وفاداری به برند شما بکند.

به جای خریداری ست های گران قیمت بهتر است از ماگ ها با لوگوی برندتان یا از سر کلیدی های جذاب و متفاوت یا حتی یک خودکار ساده استفاده کنید. این که گیفت شما کاربردی و مورد استفاده باشد مهم تر از آن است که گران باشد همچنین گیفت های ارزان تر را با تعداد بیشتری می توانید خریداری کنید و این درحالی است که از یک هدیه گران تعداد بسیار کمتری می توانید بخرید. تعداد گیفت های بیشتر یعنی معرفی بیشتر برند شما به سایر افراد. یک ماگ یا خودکار با لوگوی شما که همیشه در دسترس مشتریان شما خواهد بود بسیار کاربردی تر از یک وسیله تزئینی یا گران قیمت است که برای همیشه در دکور یا کمد بدون استفاده می ماند.

ما به شما این اطمینان را می دهیم که پس از دریافت مشاوره در جهت انتخاب هدیه مناسب و با خرید هدایای تبلیغاتی ارزان قیمت از این مجموعه به صورت تکی و عمده می توانید به بهبود کسب و کارتان کمک کنید. هدایای تبلیغاتی دریچه ای به ماندگاری برند شماست. نباید آن را دست کم بگیرید.

انواع گیفت های تبلیغاتی:

هدایای تبلیغاتی انواع مختلفی دارند. بسته به نوع کسب و کار و میزان بودجه شما نوع هدایای تبلیغاتی متفاوت است. این گیفت ها، ابزاری قدرتمند در دنیای تبلیغات و بازاریابی هستند که توانایی ایجاد ارتباط بین برند و مشتریان را دارند. انواع مختلفی از هدایا در بازار تبلیغاتی وجود دارند که با تنوع، کیفیت و جذابیت خود مشتریان را به سمت برند جلب می‌کنند.

هدایای تبلیغاتی عمده می‌توانند شامل محصولات متنوعی باشند. از جمله محصولات مورد استفاده در این دسته می‌توان به لوازم بهداشتی و آرایشی با لوگوی برند، لباس و پوشاک با طراحی‌های مدرن و متناسب با فصل، کیف‌ها و کیف‌های دستی با طراحی‌های جذاب، ساعت‌ها با لوگوی برند و طراحی‌های متنوع، جواهرات با سلیقه‌های مختلف، کتاب‌ها و دفتر‌ها با طراحی‌های جذاب و پوششی از محصولات تکنولوژیک نظیر پاوربانک‌ها و هدفون‌ها اشاره کرد. این هدایا همگی با دقت و با کیفیت توسط عمده فروشی هدایای تبلیغاتی گیفت نو تولید و عرضه می‌شوند و می‌توانند با لوگوی برند شما تزئین شوند.

هدایای تبلیغاتی عمده

خرید و ارائه هدایای تبلیغاتی عمده به شما این امکان را می‌دهد که برند خود را به دست مخاطبان بیشتری ارتقاء دهید و در ذهن آن‌ها جا بیافتید. این هدایا نه تنها ارتقاء برند شما را تضمین می‌کنند بلکه مشتریان را به خود جلب کرده و افزایش رضایت آنان را به دنبال خواهید داشت. از طرفی، انتخاب هدایای تبلیغاتی مناسب و کاربردی به عنوان جلب توجه‌کننده‌ترین وسیله تبلیغاتی در بازاریابی مدرن به شمار می‌آید و به شما کمک می‌کند که بازار خود را گسترش دهید و موفقیت‌های بیشتری کسب کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت با مشاورین عمده فروشی هدایای تبلیغاتی گیفت نو در تماس باشید.

خرید ست های مدیریتی با کیفیت

هدایای تبلیغاتی مردانه:

انواع هدایای تبلیغاتی مردانه و رسمی برای تبلیغ کسب و کار و ارتقاء برند می‌توانند بسیار متنوع و موثر باشند. انتخاب هدیه‌هایی که برای آقایان جذابیت دارند و مفید هستند، می‌تواند تأثیر بزرگی در تبلیغ و تعامل با مشتریان داشته باشد. به خصوص که درصد زیادی از مراجعه کنندگان و صاحبان کسب وکار ها آقایان می باشند. در ادامه، نمونه‌ای از انواع هدایای تبلیغاتی مردانه را برای شما آورده‌ام:

  1. کیف های چرمی: کیف‌های چرمی از جمله هدایای مفید و کاربردی برای مردان هستند. آنها می‌توانند لوگو و نام برند شما را در جلسات مختلف حمل کنند و در همه‌جا تبلیغ کنند.
  2. لباس‌های کار و تی‌شرت‌ها: لباس‌ها با لوگو و طراحی مرتبط با کسب و کار شما می‌توانند به عنوان هدیه‌های تبلیغاتی جذاب مورد استفاده قرار گیرند.
  3. لوازم جانبی یا گارد موبایل: گارد های گوشی با لوگو برند شما قابلیت تبلیغ را دارند و به عنوان هدیه‌های مفید شناخته می‌شوند. البته خرید این محصول باید با توجه به مدل گوشی افراد و در تعداد مشخصی باشد. اگر برای افراد خاص و کم در حال خرید هستید این هدیه می تواند مناسب باشد. در غیر این صورت گزینه های دیگر را انتخاب کنید. محصولاتی مانند پاوربانک، هدفون، یا موس و کیبورد می‌توانند به عنوان جایگزین های بهتری به عنوان این گیفت ها باشند.
  4. محصولات بهداشتی: اگر برند شما ارائه دهنده انواع محصولات آرایشی و بهداشتی است می توانید به عنوان گیفت محصولات بهداشتی مردانه مانند ادکلن، افترشیو، کرم اصلاح و مواد بهداشتی دیگر می‌توانند به عنوان هدایای تبلیغاتی مورد استفاده قرار گیرند.
  5. لوازم نوشتاری با کیفیت، تقویم و سررسید: قلم‌ها، دفترچه‌ها و سایر لوازم نوشتاری با کیفیت برای مردان می‌توانند هدایای تبلیغاتی مناسبی باشند. این محصولات علاوه بر قیمت مقرون به صرفه بسیار کاربردی و مورد استفاده هستند.

انتخاب هدیه‌های مرتبط با علاقه‌ها و نیازهای مخاطبان مردانه بسیار مهم است. لازم به ذکر است برای افزایش دیده شدن و وفاداری مشتری بهتر است با توجه به مخاطبان هدف برندتان هدایای تبلیغاتی تهیه کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت خرید هدایای تبلیغاتی عمده و تکی از مرکز فروش هدایای تبلیغاتی مدیریتی گیفت نو با مشاورین و متخصصین مجموعه گیفت نو در تماس باشید.